31.8 C
Kuala Lumpur
Friday, January 27, 2023
spot_img

“Aduh, time ni pulak ko nak buang!” – Brader Ni Tengah Syok Ambil Gambar Bulus, Sekali Ini Yang Terjadi…

Memelihara kucing bisa menjadi pengalaman yang menyenangkan. Akan tetapi, jika kucing kencing alias buang air kecil sembarangan di dalam rumah, ini bisa menjadi hal yang menyebalkan. Jika saat ini Anda mengalami masalah ini, jangan langsung marah pada kucing Anda. Mungkin ada hal yang menjadi penyebab kucing kencing sembarangan, dan itu dapat diperbaiki dengan mudah.

gambarkuicng2 1

Apa lah si lelaki ni tangkap gambar si kucing tu. Siap baring-baring lagi atas rumput. Tengok lah tu kucing tu pun macam gelisah. Ha ambik kau si kucing kencing kat lelaki tu.

Nak marah tapi kena sabar.

Komen;

upah cameraman

gambarkuicng4

tu ambil dia

gambarkuicng5

busuk siok bau dia

gambarkuicng6

pandai mawww

gambarkuicng7

Jangan lupa like share komen. Terima kasih!

Sumber: www.imuslimnetwork.com

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI