25 C
Kuala Lumpur
Saturday, January 28, 2023
spot_img

Alasannya “Bukan Kucing Saya” – Wanita Ini Tinggalkan Dua Kucing Dalam Kereta Menangis, Lidah Terjelir Kepanasan Sebab Nak Shopping!

Kucing merupakan haiwan pilhan ramai untuk dipelihara dan juga haiwan yang disayangi ramai. Ada yang sanggup bawa ke mana sahaja mereka pergi sama ada pergi bercuti mahupun keluar membeli belah. Namun, sikap tanggungjawab terhadap si comel ini perlulah dititikberatkan agar nyawanya tidak teranc4m.

Menerusi perkongsian seorang pengguna Fesbuk yang telah tul4r di mana dua ekor kucing peliharaan seseorang ditinggalkan di dalam kereta tanpa pengawasan penjaga. Kucing tersebut mengalami kesukaran untuk bernafas kerana tiada lubang udara keluar masuk dari kereta yang di parkir salah satu pusat membeli belah.

kucing kesian 1

Mujur salah seorang pengunjung pusat beli-belah tersebut sedar tentang keadaan haiwan dalam kereta tersebut. Namun dia tidak boleh melakukan apa-apa kerana pintu kereta terkunci dan tingkap kereta tersebut tidak terbuka. Hal itu telah menimbulkan rasa yang sangat mar4h dalam kalangan warganet.

Video :

Tidak lama kemudian wanita itu pergi ke kaunter perkhidmatan untuk membuat pengumuman dan pemilik kenderaan itu bergegas ke tempat kejadian. Wanita itu memarahi pemilik kereta itu kerana beng4ng dan kesian terhadap kucing tersebut. Walau bagaimanapun kucing tersebut telah selamat dan dibawa pulang ke rumah.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen memar4hi pemilik kucing itu dan memuji tindakan wanita yang berjaya menyelamatkan kucing itu dari sesak nafas.

kucing kesian komen 1

Sumber: www.imuslimnetwork.com

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI