25 C
Kuala Lumpur
Saturday, January 28, 2023
spot_img

Bila Si Kucing Tak ada Teman Nak Bermain,.. Dia buat Sepah Sampai Rosak Siling… Sekali Tengok Kucing Tu Jenis Oyen!!





kucingbuatsepah9

Perwatakan kucing yang berubah-ubah kadang kala susah untuk dikenal pasti apakah sebabnya.

Tahukah anda adalah penting untuk pencinta haiwan atau pemilik si bulus untuk mengenal pasti tingkah laku haiwan kesayangan mereka terlebih dahulu agar mudah untuk mengesan perubahannya.

Namun, kebiasaannya perubahan yang berlaku pada si bulus adalah daripada mesra, manja tiba-tiba mereka akan menjadi agresif dan mengeluarkan suara berbentuk komunikasi tidak normal atau erti kata lain sedang marah, berasa tidak selesa atau sebagainya.

kucingbuatsepah3

Screen Shot 2022 12 16 at 8.55.15 AM

Bila otak kucing. Nak bermain tapi takde sipa nak main. Tengok lah apa yang dia. Si kucing buat habis bersepah sampai terbuka bumbung rumah. Tahu takut lari bila tua nya masuk tengok keadaan rumah macam. Tiba-tiba kucing kat bawah buat macam takde apa. pandai betul si kucing berlokan  kan.

Komen;

habis punah harta bapak kau

kucingbuatsepah5

habislah engkau kucing kena buang lah nanti

kucingbuatsepah6

gempa bumi kucing

kucingbuatsepah7

part menjahanamkan brg no 1

kucingbuatsepah8

Jangan lupa like share komen. Terima Kasih!


Sumber: imuslimnetwork.com

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI