25 C
Kuala Lumpur
Saturday, January 28, 2023
spot_img

Kami pun mahukan zuriat, selalu pergi bulan madu – Zulin Aziz

Pelakon dan usahawan, Zulin Aziz mengakui sering diasak soalan berhubung cahaya mata selepas 1o bulan mendirikan rumah tangga dengan suaminya Farhan Norzaini.

Menurut pelakon berusia 33 tahun itu, dia dan suami juga mahu mempunyai zuriat seperti pasangan lain tetapi menyerahkan tentang rezeki tersebut kepada Allah SWT.

@zulinaziz

Thank you so much @ladysnighthq menemani Honeymoon kami 🥰❤️🥰 . Korang pulak try okies 🤭 Penting sgt @ladysnighthq korang kena ada jugak tau 😍 bestt sgt sbb.. . ✅ Mengetatkan miss V ✅ Rawat keputihan ✅ Hilangkan bau & gatal2 miss V ✅ Rawat masalah kurang ghairah/kekeringan . MAK2, ISTERI2, BUJANG2 SEMUA WANITA BOLEH PAKAI TAU 🥰😍 . Btw…Suami ni kena ikat dia btl2 tau sampai dia nk lekat 24 jam je dgn kita 😍 ANAK DARA pun kena jaga dari sekarang 🥺 Sapu2 je dah siap, kesan sepantas 5-30 minit 😘 Lulus kkm ☑️ . Tekan link pada bio @ladysnighthq @ladysnighthq @ladysnighthq . Order sekarang utk dapatkan YEAR END SALES 🤩, tips memikat hati suami, cara pantas rawat keputihan & byk2 freegift dari @ladysnighthq 🥰💕

♬ sonido original – an.mochi

“10 bulan usia perkahwinan kami. asyik diasak dengan soalan bila nak ada anak. Kami pun macam pasangan yang lain, pastinya inginkan zuriat,” tulisnya menerusi satu video di aplikasi TikTok baru-baru ini.

Zulin berkata, dia dan suami sentiasa berusaha bagi memiliki anak namun masih bersabar selain berharap orang ramai dapat mendoakan tentang perkara berkenaan.

“Kami tak pernah berhenti berusaha. Mohon doa yang baik-baik buat kami ya? Penantian harus ada kesabaran kan?
“Sebab tu kalau ada masa.. kami luangkan waktu pergi bulan madu. Kualiti masa bersama,” kata bekas penyampai radio Suria FM itu.

Video percutian Zulin di Seoul, Korea Selatan itu mendapat perhatian ramai terutama golongan wanita yang turut meluahkan pengalaman sama sewaktu awal perkahwinan dahulu.

Namun begitu, ada juga segelintir memberikan kata-kata semangat kepada pasangan tersebut supaya berfikiran positif dan percaya dengan rezeki akan tiba apabila waktunya.

WhatsApp Image 2022 12 23 at 12.19.56 PM

WhatsApp Image 2022 12 23 at 12.19.57 PM

WhatsApp Image 2022 12 23 at 12.19.58 PM

Terdahulu, Zulin atau nama sebenarnya Farah Azleenda Abdul Aziz mendedahkan dia mengalami menerusi satu sesi secara siaran langsung di aplikasi TikTok pada Ogos lalu.

Untuk rekod, pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 19 Februari lalu selepas sebulan mengikat tali pertunangan.

Sumber: TikTok & Instagram Zulin Aziz

Illustrative Mind Thought Bubble Instagram Post 2

Sumber: www.malay.news

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI