26.1 C
Kuala Lumpur
Sunday, February 5, 2023
spot_img

Kecoh Bila Wanita Bertudung Peluk Afgan, Ini Teguran PU Syed!

Baru-baru ini, penyanyi popular Indonesia, Afgan menjadi bualan netizen apabila dia memeluk seorang wanita berhijab semasa Konsert Afgan Evolution Live In Kuala Lumpur di Dewan Plenary KLCC pada 17 Disember lalu.

Dalam pada itu, PU Syed mengulas isu ini melalui satu video di Instagram. Dia luah rasa malu dan kesal dengan perbuatan Afgan memeluk peminat wanita terutama sekali yang memakai hijab.

Reaksi penonton juga tidak kurang hebatnya. Kebanyakkan mereka meluahkan rasa teruja dan sorakan seakan-akan tumpang gembira dengan ‘tuah’ wanita tersebut yang mendapat pelukan mesra dari penyanyi terkenal itu.

Bagaimanapun, PU Syed juga menasihat agar penganjur lebih berhati-hati dalam menjaga pergaulan atau batas antara lelaki dan wanita pada konsert yang akan datang.

Sumber: rileklah.com

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI