28.2 C
Kuala Lumpur
Tuesday, February 7, 2023
spot_img

“Ko Tau Tak Ni Tingkat 25, Jangan Laaa Main Kat Situ.” – Bibik Dah Menangis2 Suruh Turun, Sekali Ini Terjadi…

Kucing adalah salah satu haiwan yang sering dijadikan haiwan peliharaan. Apakah kamu juga pelihara kucing di rumah?

Kalau iya, tentu kamu tahu kalau kucing suka sekali melompat dari satu tempat ke tempat yang lain. Bahkan mereka juga tidak takut ketinggian.

Seringkali kucing terjatuh dari ketinggian pun, mereka tetap baik sahaja dan tak ada bahagian tubuh yang terluka.

kucingcondo2

Seronok tengok luar bangunan, si owner kucing suruh kucing tu turun dari situ, risau takut jatuh ke apa. Kucing tu buat bodoh je. Siap berlari lari lagi kat situ. Ha tergelincir nasib tak terjatuh ke bawah dah lah tinggi. Suruh masuk pun buat tak tahu, bila dah marah baru nak turun dari tu masuk ruumah.

Kucing memang suka tempat tinggi-tinggi. Suka lompat-lompat. Tapi kena jaga takut jatuh nanti mati. Kucing ada sembilan nyawa, tapi kalau dah jatuh dekat tempat terlalu tinggi. Tak tahu hidup ke tak. Jangan bagi kucing main kat luar lagi-lagi dekat beradar bahaya. Takut terjatuh.

Jangan lupa like share komen. Terima kasih!

Sumber: www.imuslimnetwork.com

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI