29.7 C
Kuala Lumpur
Friday, January 27, 2023
spot_img

Kucing tersadai kat Bawah Tengah Jambatan, Macamana dia boleh ada kat situ pun tak tau,… Nasib Baik Pasukan Bomba Mai Resque…

Buat pemilik kucing, saat kehilangan haiwan kesayangan ini merupakan satu detik yang sangat memilukan. Pun begitu, kita harus tahu beberapa tanda kucing kesayangan kita itu akan pergi meninggalkan kita.

Setidaknya, dengan melihat tanda-tanda ini, kita sudah boleh bersedia melakukan apa yang patut, termasuk membawa kucing ke klinik haiwan sebagai langkah terakhir untuk menyelamatkannya.

Screen Shot 2022 12 17 at 9.58.05 AM

kesian3

Beberapa anggota bomba datang untuk selamat seokar kucing yang tersangkut dia bawah tiang jambatan laut yang agar jauh. Walaupun macam mana pun keadaan. Anggota bomba akan cuba sehabis baik untuk selamatkan kucing tersebut. Dalam beberapa jam abang bomba tu dah ambik kucing dan selamatkan kucing tu.

1. Kucing mula menjadi pasif

Kucing yang tenat akan mula menunjukkan sikap pasif, hanya berbaring, tidur seharian dan tidak bergerak. Akhirnya, tubuh kucing akan mulai mengeras dan kaku.

2. Tidak lagi mengeluarkan suara

Disebabkan keadaannya yang semakin lemah, kucing tidak lagi berupaya mengeluarkan suara. Namun, ada juga kucing yang akan mengeluarkan suara nyaring sebelum kematiannya disebabkan rasa sakit yang dialami.

Jangan lupa like share komen. Terima kasih!

Sumber: imuslimnetwork.com

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI