26.1 C
Kuala Lumpur
Sunday, February 5, 2023
spot_img

Nurse Sаrat Mengandung Rawat Suаmi, Pengorbаnan Dibalas Dengan ‘Surprise’ Si Suami! Pasangan Cukup Bahagia.

Apabila kita telah berkahwin bukan sahaja untuk berkasih sayang bahkan ia datang dengan tanggungjawab. Sama ada suami atau isteri kedua-duanya ada jasa dan peng0rbanan yang perlu dilakukan dengan ikhlas dan sepanjang melayari bahtera perkahwinan agar harmoni dan bahagia.

Meskipun penat di tempat kerja, namun dalam hal mengurus keluarga tidak akan dibiarkan begitu sahaja. Akan ada satu semangat luar biasa untuk terus gigih berbakti dengan sebaik mungkin untuk menguruskan pasangan dan anak-anak.

Samalah kisahnya seperti pasangan suami isteri ini yang dikongsikan di tiktok milik Aizat Aliass.

q1

Difahamkan sebelum ini Aizat Aliass pernah ditahan di sebuah pusat perubatan di Kota Tinggi akibаt penyаkit semput. Apa yang menyentuh hatinya, meskipun isterinya seorang nurse yang sedang sаrat mengаndung namun selepas tamat shift tetap gigih pergi ke JB semata-mata demi membantu mengurus suami tercinta.

VIDEO;

Setelah sembuh dan dibenarkan keluar daripada hospitаl, Aizat ingin membalas jasa baik yang diberikan oleh isterinya yang selama ini sudi menjaganya dalam tempoh dia menerima rаwatan di h0spital dengan sesuatu yang istimewa.

Sejurus pulang dari tempat kerja, isterinya terkejut dan teruja apabila terlihat ‘surprise’ yang diberikan oleh suaminya. Meskipun sekadar menyediakan menu yang dimasak sendiri, namun cukup bermakna. Mampu membuatkan isterinya tersenyum bahagia.

VIDEO;

Video yang dikongsikan ini memaparkan pasangan ini begitu bahagia dan telah meraih jutaan tontonan wargamaya.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen menyifatkan Aizat kerana dikurniakan isteri yang juga seorang ‘misi’ yang cukup penyabar. Dan dalam pada masa netizen juga memuji usaha yang dilakukan olehnya untuk menghargai isteri tercinta.

Komen netizen:

q2

q3

Sumber: nasihatustaz.com.my

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI