31.8 C
Kuala Lumpur
Friday, January 27, 2023
spot_img

“Pakai Telekung Ribu Riban, Baru Jadi Tetamu VIP Allah” – Netizen Dakwa Usahawan Riak

Biarpun pernah viral dengan hal yang lebih kurang sama sebelum ini, sekali lagi pengasas dan pemilik Bawal Exclusive, Haliza Masyuri sekali lagi menjadi bualan netizen mengenai telekung yang dipakainya.

Berkongsi video di TikToknya, dengan menyatakan memakai telekung berharga RM6,080 ketika mengerjakan umrah. Dia menegaskan bukan berniat untuk menjadi riak namun, ia merupakan impian dan hasratnya selama ini.

@halizamaysuri

Bukan riak tapi inilah yang sya pinta pagi petang siang malam. Nak jadi tetamu VIP Allah 🕋

♬ Allah Allah Aghisna – Veve Zulfikar

Cuma berniat untuk berkongsi kegembiraan, kenyataan usahawan itu ternyata mendapat reaksi yang agak negatif dan mendapat kata-kata kecaman dari netizen. Ada yang tersinggung, dengan kenyataan tersebut kerana pangkat dan darjat tiada makna ketika menjadi tetamu Allah. Hanya amalan seseorang yang diukur dan bernilai di depan-Nya.

Sumber: rileklah.com

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI