23.9 C
Kuala Lumpur
Saturday, February 4, 2023
spot_img

“Selalu Mesin Telur Telan Duit, Ni Telan Tangan” – Budak Trauma Jari Tersepit

Antara godaan yang perlu ditepis pada zaman kanak-kanak dulu adalah ingin memasukkan duit syiling ke dalam mesin ini demi ganjaran yang belum tentu berbaloi. Mesti membuak buak rasa nak pulas mesin tu untuk sebiji telur yang mengandungi permainan.

Gara-gara memasukkan tangan ke dalam mesin permainan telur, seorang kanak-kanak dipercayai warga asing terpaksa menahan sakit akibat jarinya tersepit.

Selalu Mesin Telur Telan Duit Ni Telan Tangan Budak

Menurut hantaran dimuat naik oleh anggota bomba, @emypokni, pihak mereka mendapat panggilan dari bilik gerakan berhubung kes terbabit.

1673610587 674 Selalu Mesin Telur Telan Duit Ni Telan Tangan Budak

“Sebaik tiba, tangannya sudah tersepit di mesin itu. Setelah memikirkan cara terbaik untuk melepaskan tangan tanpa mencederakannya, akhirnya kami memutuskan untuk memecahkan mesin telur itu.

1673610588 944 Selalu Mesin Telur Telan Duit Ni Telan Tangan Budak

“Pada akhirnya, kanak-kanak terbabit mendapat kesemua telur dalam mesin yang diberi oleh pemilik kedai tersebut,” jelasnya menerusi ruangan kapsyen.

Selalu Mesin Telur Telan Duit Ni Telan Tangan Budak

Dalam pada itu, dia meminta orang ramai untuk mengawasi anak masing-masing agar kejadian seumpama ini tidak berulang.

Sumber: rileklah.com

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI