31.8 C
Kuala Lumpur
Friday, January 27, 2023
spot_img

Si Bulus Merajuk Gara-Gara Di Mesin Bulunya, “Dok termenung je, cuit pun tak layan”

Kucing sememangnya merupakan haiwan peliharaan yang paling disayangi oleh manusia. Kawan rapat yang membuatkan kita tidak pernah bosan dengan mereka. Karenah mereka yang memang tidak terjangka itu membuatkan sesiapa juga tercuit hati.

Terutama apabila menjaga kucing. Memang banyak karenah kucing yang selalu membuat kita terhibur dengan karenah2 mereka yang comel. Tetapi kucing juga boleh mer4juk dengan kita kalau ada yang mengguris hatinya seperti mencukvr semua bulunya.

kucing2

Terkini, perkongsian sebuah video telah tular di media sosial apabila video terrsebut telah mendapat 1.8 juta tontonan sejak ianya dimuatnaik di aplikasi Tik Tok. Video tersebut memaparkan seekor kucing yang telah mer4juk kerana kesemua bulunya yang berada di badannya telah dicukvr kecuali di bahagian kaki dan kepala sahaja.

Menurut pemiliknya, bulu kucing itu selalu keguguran dan kucing itu juga mempunyai masalah kutu jadi cara yang terbaik mengatasi masalah tersebut adalah mencukvr kesemua bulu pada badan kucing itu. Disebabkan itulah, kucing itu agak terganggu emosinya seharian.

Video:

Menjengah ke ruangan komen komen pula ramai yang meninggalkan komen yang mengatakan kucing itu sudah persis “Lion King” apabila bulunya sudah dicukvr dan menampakkan kecomelannya bila mer4juk begitu.

Komen Netizen:

kucing3

kucing4

Sumber: imuslimnetwork.com

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI