23.8 C
Kuala Lumpur
Saturday, February 4, 2023
spot_img

Suami enggan ke JPN, wanita sedih anak terpaksa dibinkan nasab Abdullah

Nampaknya, penderitaan yang dialami oleh seorang influencer yang dikenali sebagai Nor Sufia Johari atau biasa disapa Cik Pia masih belum berakhir.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Cik Pia di laman TikToknya baru-baru ini, dia meluahkan rasa sedih dan terkilan apabila anak yang baru dilakirkan terpaksa dibinkan nasab Abdullah gara-gara suaminya tidak memberi kerjasama untuk hadir ke Jabatan Pendaftaran Negara.

@norsufiajohari

sedih sgt sedih..apalah salah anak ni..Ya Allah kau permudahkanlah urusan yg sulit ini..Semoga anak ini mendapat haknya..#trending #hello2023 #viral #fypシ #fyp #fypシ゚viral #fypage #tiktoker #tiktok #fypp #fyppppppppppppppppppppppp

♬ Apa Sebenarnya – ◦•●◉✿💞𝐑𝐄𝐄𝐙💞✿◉●•◦

“Sedih sangat sedih..apalah salah anak ni..Ya Allah kau permudahkanlah urusan yang sulit ini..Semoga anak ini mendapat haknya,” ujarnya ringkas di ruangan kapsyen.

Bukan itu sahaja, Cik Pia turut meluahkan rasa bimbangnya apabila anaknya itu akan mempersoalkan perkara tersebut apabila sudah membesar kelak memandangkan dirinya dibinkan dengan nama yang berbeza dengan adik beradik yang lain.

Malah, Cik Pia mendedahkan dia sendiri tidak tahu lokasi sebenar suaminya terkini dan ia telah menyukarkan lagi urusan tersebut dilakukan.

Bagaimanapun, menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mendoakan agar Cik Pia terus tabah dalam menghadapi dugaan ini dan berharap agar urusannya itu sentiasa dipermudahkan.

Screenshot 2023 01 25 at 7.26.58 PM Screenshot 2023 01 25 at 7.27.14 PM Screenshot 2023 01 25 at 7.27.21 PM Screenshot 2023 01 25 at 7.27.31 PM Screenshot 2023 01 25 at 7.27.53 PM Screenshot 2023 01 25 at 7.28.04 PM

Sumber: TikTok @norsufiajohari

Illustrative Mind Thought Bubble Instagram Post 2

Sumber: www.malay.news

PERHATIAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui platform ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

BACA JUGA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -spot_img

Tentang Blog

TRENDING LAGI